Mammaträff

2011-05-27 - 20:06:00
Kategori: Fritid & Nöjen
Återigen en mammaträff till historien, den här gången i form av lunchbjudning och fika på det. Trevliga mammor och i regel nöjda barn också. Vad som är fränt är att det verkar ta på krafterna för de små, Edward brukar sova som en klubbad säl efter dessa träffar :]


Kan inte nog poängtera vikten av mamma- eller föräldraträffar. Alla utbyten information, tips och trix är ju helt suveränt att få av varandra. Tyvärr är det inte alla som får möjlighet till en föräldragrupp (pga sparkrav från Landstinget?), trots att jag tycker det borde vara obligatoriskt. Jag är då glad att jag fått möjligheten att ingå i en!

Observera vad det ser städat ut. Det var det också. 5 minuter innan de kom hade jag precis torkat klart golven. Bling bling!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0