Första maj

2011-05-01 - 22:49:00
Kategori: Hus, renovering & inköp

Denna dag har bestått av en hel del plock. Vid 16-tiden kom mina bröder och så hjälptes vi åt att göra middag. Idag kom mamma, pappa och Lina hem efter en dryg veckas husbilsresa. Vi tänkte att det kanske vore skönt att slippa göra middag när de kommit hem. Så vi bjöd dem på detta. Morfar var också med, han är liksom alltid inräknad :] Det är alltid lika mysigt att ha dem här, mina energidepåer fylls på! ♥

Innan husbilen styrde kosam hemåt, åkte de förbi IKEA en sväng. Jag och André har bestämt oss för att åka dit snart, men jag beställde ändå hem två dracenor med ytterkruka, som nu står vid fakespisen. De var välbehövliga, för de som stod där tidigare såg för taskiga ut!



Imorgon kommer lillsyrran och bor här. Det ser jag fram emot! ♥


Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0