Fina Filip

2011-05-09 - 23:46:00
Kategori: Fritid & Nöjen

Söndag pysslade vi ute på gården. Ramarna runt buskarna är nu färdigmonterade och det är bara för buskarna att börja ge frukt! När vi pysslat klart tog vi oss en cykeltur till Vickan och Johan, som köpt hus här på Djupviken. De kommer att få jättefint! :]

Idag har det varit strålande väder!! Vi tog oss en tur in till stan där vi uträttade lite ärenden, åt lunch och sedan besökte det nyaste tillskottet i ligan - fina Filip, Hanna och Jens lille pojke! Han är helt ljuvlig, så liten och näpen. Jag kan inte alls påminna mig om att Edward har varit så liten. Jag höll i honom och det slog mig hur fantastiskt livet är, att det går att skapa något så vackert..!




Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0