Första riktiga skrattet

2011-03-07 - 21:39:00
Kategori: Edward

Både jag och André har idag fått äran att höra vår sons första ljudliga skratt! ♥


Det var på morgonen. Jag hade precis duschat klart och när jag klev ur duschen hälsade jag glatt på Edward, som låg på skötbordet på golvet. När jag säger hej, får jag det mest underbara svaret - ett hjärtligt skratt ♥ Jag blev så förvånad, att jag skrattade till och då skrattade han igen. Självklart ville jag att André också skulle få uppleva detta. Så i den extas som jag befann mig i, skyndade jag med pojken till sängen, där pappan fortfarande låg och sov. Och tänka sig - jag lyckades gulla med honom så att han skrattade och då fick även Ante höra det :]

 


Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0