Pust och flämt!

2011-06-11 - 17:21:00
Kategori: Fritid & Nöjen
Värmen har kommit med besked. Edeard har det, minst sagt, jobbigt om nätterna. Dagen hittills har bjudit på 2-årskalas hos Hugo. Väl där bjöds på tårta, fika och piggelin. Kalla mig oansvarig, men i denna värme har jag faktiskt tillåtit Edward att äta glass - han har fått suga på en piggelin. Gissa om han gillade det..? ;]



Efter en stunds fika och tillhörande surr, åkte alla hem till sig för att lämna sina barn hos respektive barnvakt och ladda batterierna inför kvällens festligheter på samma adress. Jag kommer dock inte lämna ifrån mig Edward, han får följa med och så stannar vi så länge vi ids. Känner att han är lite för liten för att lämnas bort... I väntan på att åka tillbaka har vi varit ner till vattnet och så har Zlatan fått doppa sig ett slag. Han njöööt, i fulla drag...

 



Näe, nu är det hög tid att börja göra mig klar. Hoppas ni får en kanonkväll i hettan. Det kommer jag ha :]

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0