Edward lyfter skrot

2011-02-22 - 23:50:49
Kategori: Edward

Ja, faktiskt. Men på sitt eget lilla vis ♥

Förra veckan fick vi hem det Tummenbabygym som jag letat efter med ljus och lykta. Jag tycker att många babygrejor är så fasligt dyra. Och med tanke på hur kort tid barnen använder dem, är det i många fall knappt ens försvarbart att ta ut dessa priser. Därför tycker jag att Blocket är en kanonuppfinning! Nypris på detta gym är 649:-, men jag hittade det för 350:- :]




Lillgubben gillar sitt gym, han ligger och sprattlar där då och då. Antingen hörs ett skallrande eller ett prasslande ljud ikapp med hans surr. Det är en fröjd att både se och lyssna till! ♥ Dessutom kan jag köpa mig lite tid när han ligger där. Det blev med andra ord två flugor på smällen!

(Nu var kanonpriset inte riktigt hela sanningen. Hon jag köpte den av skickade den med Bussgods och det innebar tydligen en fraktavgift på 265:- (?!?), vilket jag tyckte lät helt orimligt! Detta insåg hon såklart själv också, så hon drog av en hundring på priset. Totalt blev det 515:-, vilket jag faktiskt kan leva med!)

 


Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0