Bibblan & badhuset

2011-02-26 - 09:28:00
Kategori: Fritid & Nöjen
Igår var vi på besök med mammagruppen på bibblan. För Edward var det första gången i hans liv och för mig var det för första gången på en sisådär 10 år (om det ens räcker). Så man kan nästan säga att det var premiär för oss båda. Bibliotekarien som tog hand om oss presenterade lämpliga böcker under de första åren. Det var ett bra besök och desssutom ett tillfälle att förnya lånekortet. Jag är lite dålig på det här med att besöka bibblan och läsa böcker. Så jag lånade faktiskt hem en bok när jag ändå var där, då måste jag ju tillbaka dit snart! :]


Efter bibblan styrde vi kosan mot badhuset. Det var dags för ett dopp i det blå för hela familjen. Det känns så viktigt att Edward får vänja sig vid vattnen och sen är det ju också en mysig tripp tillsammans! När även André följde med, passade jag på att ta med kameran så vi fick föreviga det hela:




Synpunkter:
sofia

så himla fin bild på er!!!

2011-03-04 @ 21:01:19
URL: http://peaken.blogg.se/
Kicki

Herregud så fin bild på dej och sötungen! Kram <3

2011-03-20 @ 09:48:49

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0