Babyrytmik

2011-02-23 - 00:57:38
Kategori: Edward

Familjens Hus anordnas något som kallas babyrytmik. Det innebär att man träffas i grupp och sjunger och dansar med sina barn. "Humbug!", tänkte jag första gången jag hörde talas om det. Men som av en händelse spelade jag godnattvisor för lille herrn när han skulle sova, och till min stora förvåning reagerade han med ett stort leende när musiken drog igång. Tisdag förra veckan gav vi kursen en chans - och både jag och Edward tyckte det var kul!

Idag var det andra träffen. Det betydligt mildare vädret gjorde att betydligt fler vågat sig ut ur sina stugor. Kul att så många vill vara med, men trist då det lätt blir stimmigt när det är mycket folk. Nåja, det gick det också. Idag följde även pappa Ante med. Kul, tyckte jag. Mindre kul, tyckte nog tyvärr han...



Vi köpte skivan med låtarna, så vi kan ha babyrock hemmavid också :]

 


Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0