Syster på besök

2011-04-01 - 20:56:00
Kategori: Familjen
Idag har min älskade lillasyster Lina kommit på besök. Hon ska sova här, vilket är mycket uppskattat. Då får jag, inte bara trevligt sällskap, utan även lite avlastning. Hon hjälper mig att rasta Zlatan och underhålla Edward - vilket innebär att jag sparar en herrans massa tid och hinner med betydligt mycket mer! :]


Älsklingar



Bjuder på en bild på mina prinsar:


Mysigt! Såhär brukade jag ligga på vår hund som vi hade då jag var liten.. :]



Lina lånade kameran och knäppte en del kort:


 


Visst är hon duktig!? :] Avslutar inlägget med en bild på Lillkråkan, som Lina f ö också tagit!


♥ Goooa lilla pussmun ♥


Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0