Middagsbesök

2011-04-02 - 23:08:00
Kategori: Familjen
Eftersom André inte är hemma, passade jag på att bjuda över min familj på middag. Dels för att få lite sällskap (i och för sig är ju Lina här, men det är inte så ofta vi kan träffas hela familjen) men även för att jag känner att de förtjänar att bli bjudna någon gång :]


Mormor & Edward


Mamma och pappa kör LCHF-dieten. Därför bjöd jag på köttfärsbiffar och... vit- och rödkål! Låter kanske som en märklig blandning, men med vinägrett blir det riktigt gott!


De fina tulpanerna, som jag fick när jag fyllde år, står sig fortfarande


Grannarna skulle på festikväll, och deras säkra kort på barnvakt var, kvällen till ära, inte ett säkert kort. Deras yngsta hade ingenstans att vara. Men eftersom jag ändå skulle vara hemma, sa jag att Lukas kunde komma till oss. Och det gjorde han. Vi fick en mysig kväll allesammans. Och Lucas, som är väldigt social, passade på att hålla låda:


Men Lucas har även en mjukare sida. Den fick Edward prova på:


Myspys!


Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0