Trädfällningen fortsätter...

2010-05-14 - 14:11:36
Kategori: Trädgården & Utomhus
Trädfällningen fortsätter. I skrivande stund är det bara ett av pilträden kvar som skall tas bort. Känns skönt. Eftersom jag jobbat hela veckan, har min arbetsmyra till sambo har gjort ett kanonjobb! :]

Vildvuxna kryptallar!
Före

Sedärja!
Efter

Toppen av isberget...Min arbetsmyra! ♥Bara ett av MÅNGA släplass!
YTERLIGARE en skabbbuske!
Före


Efter

Fyra fula pilar!
Före

Då var det
Efter

BORTA!
Efter

Före
Före

Mycket mera öppet!
Efter


Imorgon är jag ledig - HELA HELGEN!! :] Går inte på förrän på tisdag eftermiddag. Och SOM jag ska njuta. Potatislandet ska sparkas igång. André vägrar sätta sin fot i potatislandet. Helst av allt hade han velat ta bort det helt och sätta gräs. Men där sa fröken Engström stopp. Morfar har lovat att komma och hjälpa mig - gulle han! ♥

Nu ska jag iväg och jobba sista passet inför min lediga helg. Stämplar ut 22:00. Jag lääängtar!!!


Kram från Sassa

Synpunkter:
Jonas Engström

Det blev verkligen jättebra. Växtligheten var alldeles för vildvuxen, nu ser man över till grannarna i alla fall - ordning och reda!



Ta det lugnt med morfar i potatislandet :o)



Mvh,

bror Jonas.

2010-05-15 @ 01:32:16
Hanna

Dom kanske hjälpte, för jag trillade aldrig dit! lyckligt nog :)



Ni verkar ha fullt upp! är allt bra med er? :)



kramar!

2010-05-17 @ 23:12:03
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0