Husfärg & Rallylydnad

2010-05-25 - 18:09:10
Kategori: Zlatan
Vill först och främst tacka alla för alla råd vi fått angående husfärgen! Om än det inte blev den färgen jag ville ha, så jag kommit fram till ett beslut - jag lägger mig. André får den färg han vill ha. Jag vill ju faktiskt också att det ska se bra ut och om det innebär att jag måste känna mig besegrad, så är det ett faktum! :]


För ett tag sen fick vi hem papper om ytterligare en hundkurs - rallylydnad - naturligtvis genom Hundvis Hundskola. Är jättenöjd med Yvonne Fång! Igår betalade jag in avgiften, så den 8 juni är första träffen. Jag läängtar, och jag tror Zlatan kommer tycka det är helkul!

Rallylydnad
"Välkommen på kurs med din hund!" Och jag som hade tänkt ha André med mig ;]


Näe, nu tittar visst solen fram. Ska ut och cykla med Zlatan. Bäst att passa på medan den är framme!


Kram från Sassa

Synpunkter:
Hanna

Är lite sent ute med mitt tycke, men jag måste nog säga att ni gjorde de rätta valet, den vit-vita :)

2010-05-25 @ 19:44:48
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Lisa ♥

Jo det blev en fyrhjuling, var inget snack om saken :) Jag sa det när vi kom fram, ja det är väl bara lasta den på en gång. Men du vet, det måste provköras osv för o se om man kanske kan pruta nån krona till ;)

2010-05-26 @ 09:51:40
URL: http://lisalindgren.blogg.se/
Lisa ♥

Ja precis, annars tar man rollen som morsa oså förväntar de sig att man ska sköta all tankeverksamhet åt dem ;P

2010-05-26 @ 22:20:59
URL: http://lisalindgren.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0