Bilder från helgen

2010-05-18 - 00:32:56
Kategori: Trädgården & Utomhus
Här kommer en del bilder från helgen. Det har blivit måånga timmar ute i friska luften. Vi hade ju sån tur att sommaren kom i fredags, så vi har verkligen haft riktiga kanondagar!!

Potatislandet före rensning
Potatislandet under jordfräsningenJag fräser potatislandetPotatislandet efter rensningen men före jordfräsnigen
Potatislandet efter jordfräsningen
Grillat till middag!Grannungarna på fikaInte lilla träbiten!
Medhjälparen


Har även fixat i ordning en del ute på altanen så det känns mysigt att sitta där. Rätt mycket av bråten på bilderna, ska naturligtvis inte vara där. Men att rensa bort det är ett annat projekt. Vi har i alla fall kunnat sitta ute på altanen, vilken var mitt mål i helgen:

UteplatsMyshörnan! :]
Min absoluta favoritmyshörna!


Nu ÄR jag så trött att mina ögon håller på att trilla igen. Det är nog bäst att jag ser mig om efter herr John Blund.

Godnatt mina vänner! :]


Kram från Sassa

Synpunkter:
Hanna

Det kan jag förstå, framför allt två inkomster också måste ju vara skönt :)



Jo med oss är det rätt så bra, Jens är på stoppjobb så han jobbar dagligen dags och därefter ganska trött. Som vanligt en del att stå i, och så ska man ju lyckas klämma in tid med Jerry medan han är färsk för att lära :)



kramar!

2010-05-18 @ 10:39:03
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0