Vinst & rallylydnad

2010-06-15 - 16:11:54
Kategori: Zlatan
Har idag varit på en Inspirationsdag med jobbet, så vi nya lättare ska lära känna varandra. Bl a seminarium och en frågesport, där mitt lag tog hem vinsten. Dagen avslutades med ett bowlingmästerskap. Gissa vilket lag som vann - MITT!! Så nu är jag två trisslotter och en ekologisk chokladkaka rikare! :]



Ikväll är det dags för andra kurstillfället i Rallylydnad. Jag skrev inget om det första, för det gick inte så bra.. Jag var så besviken på mig själv. Vi hade ingen bra kontakt och det är ju inte Zlatans fel att vi inte har det. Så det blir hårdträning för oss om att få den perfekta kontakten!! Att det sedan var en löptik med, gjorde ju inte saken bättre - snacka om en som blev distraherad..

Zlatan i bilen
Det är ju tur han är söt!



Men inför dagens träff har jag en plan - jag ska spåra en stund med honom innan vi åker dit. Då bör han ju vara lite trött i huvudet i alla fall och förhoppningsvis inte lika yvig. Om det är det rätta sättet?! Jag vet inte, ikväll har jag facit!


Kram från Sassa

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0