Persiennmontering

2010-06-12 - 15:25:32
Kategori: Hus, renovering & inköp
I veckan har vi tagit ett stort steg in i mörkret - jag har monterat upp persienner i sovrummet! Pga de lamellgardiner vi har i stora delar av huset är vita, blir det inte riktigt mörkt när vi drar för. På vintern är det ju ingen fara, utan det är nu när det börjar vara ljust dygnet runt, som det skapar "problem":

Före monteringen
Före - fräscht men ljust!


Efter André åkt till jobbet monterade jag upp de persienner han köpt tidigare under dagen:

Efter monteringen, uppdraget!
Efter monteringen, neddraget!
Efter - fräscht MEN mörkt!


Jag gjorde det helt utan hans vetskap, och jag tror han blev nöjd när han kom hem och insåg att han äntligen skulle få sova i ett mörkt rum! :]


Kram från Sassa

Synpunkter:
Emelie

Det ser ut som full sommar utanför fönstret! Fasiken vad härligt, jag önskar att vi hade samma :)

Men vi ska nog ner till Pite nästa vecka och då lär jag och Oliven stanna hela veckan efteråt också så då får jag äntligen sommar jag med haha

2010-06-12 @ 16:01:39
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0