Diplom i Rallylydnad

2010-07-18 - 02:20:52
Kategori: Zlatan
Jag och Zlatan har, under 6 tisdagar, infunnit oss vid Hundvis Hundskolas lokaler för att lära oss grunderna i Rallylydnad. Det har varit en riktigt rolig kurs att gå, inte så strikt utan mer lekinriktat. Jag är riktigt nöjd över Zlatans insats! Jag har faktiskt även köpt en tunnel (vilket inte ingår i Rallylydnaden, men som är en kul grej i alla fall) och ska har jag planer att inhandla en del plastkoner. Det kommer att bli kanon, då kan jag göra en liten bana här hemma! :]

Bjuder på bilder på min hjälte och på hans (och mitt) fina diplom i guldfärg:

Zlatan framför 'uppkörningsbanan'!Diplom i Rallylydnad


När vi kom hem, firade vi vår "examen" med lite Ben & Jerry's. Zlatan fick nöja sig med ett ben!

Vi firade med Ben & Jerry's


Nu ska jag krypa till kojs, det har varit en lååång dag idag! Återkommer imorgon med uppdateringar angående vårt sommarprojekt ute på gården. Sov gott!


Kram från Sassa

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0