Zlatans nya (och nygamla) prylar

2010-01-27 - 22:59:01
Kategori: Zlatan
Igår, efter jobbet, svängde jag förbi på Djurmagazinet för att köpa tuggben. Jag kom hem med tuggben - och två halsbandstaggar!

Halsbandstag
Modell "rökig" och så blank att det är svårt att få på bild...

Halsbandstag
... så jag tog därför en bild utan blixt (därav kvaliteten)


Jag köpte två taggar på en gång - en till dressyrlänken och en till det vanliga halsbandet. Den han fick när han flyttade till oss tappade han någon gång i höst, så jag tyckte det var dags för en ny nu. Denna modell var "rökig", och passade herr Hår alldeles utmärkt. Hans namn står på framsidan och våra telefonnummer på baksidan. Kostade bara runt 70:-/st - absolut värt det!! Om han springer vilse så vet folk vart de ska ringa! :]

När vi pysslade på med det sista i hallen nu ikväll, passade vi på att montera upp tavellisten så han äntligen fick sin tavla uppsatt vid sin bädd. Nu kan ingen missa var hans plats är, förutom i våra hjärtan alltså! ♥

Bädden innan tavlanBädden efter tavelmonteringenZlatans tavla - närbild
Kanonfin bild på vår Zlatan


Såja, nu har vi lite ordning på Zlatan och hans prylar också! :]


- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0