Spontantripp till Björkarnas stad!

2010-01-20 - 07:40:17
Kategori: Resor
Två nattpass senare. Tiden bara springer iväg - man bara äter, jobbar och sover. Jag brukar inte vara särskilt pigg när jag jobbat natt. Och eftersom jag skulle på stormöte med Kvinnojouren igårkväll, hann jag inte med datorn alls igår.

Jag sov till 17 igår, och känner mig inte det minsta trött nu! :D Men jag ska sova, jag ska. För när jag vaknat (vid 11-12-snåret) bär det iväg till Umeå - Björkarnas stad. Sötaste Maria skrev en kommentar i min blogg, och hipsvips var det bestämt att jag ska hälsa på henne idag! :] Det ska bli riktigt kul, har inte träffat henne på över ett år. Snart 2 år, om jag inte missminner?! HU, vad tiden går!


SÅ, om det är någon som ska till Umeå idag, mitt på dagen, så kan vi ju åka tillsammans? :]


Hunden kissad, bajsad och matad. Tänderna borstade. Nu - SÄNGEN. Godmorgon!


- the one and only!

Synpunkter:
Linda

Ja, lite färg fick jag minsann! men med tanke på hur blek jag egentligen är så är jag fortfarande blek ;)



hoppas du haft en trevlig tripp i ume!

2010-01-20 @ 21:46:21
URL: http://lindta.blogg.se/
Hanna

Jaa de börjar vara full fart här hemma nu! Lilla busen vill bita på det mesta som kommer i hans väg.. och resten av tiden hoppas han och stutsar omkring här! jag uppskattar dom få stunder han sover ;)



Ja ni måste ju få träffa Jerryboy snart.. :) kram!

2010-01-21 @ 09:23:45
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0