Scrapbooking

2010-01-08 - 09:03:53
Kategori: Fritid & Nöjen
Igår fick jag hem mitt scrapbookingkit. Har blivit medlem i Creative Club, så nu ska kreativiteten flöda! Jag tycker så mycket om att pyssla och har alltid gjort det, så detta tror jag verkligen är någon för mig!

Som ett brev på posten
Ser kanske inte mycket ut för världen...

Paketet innehöll allt detta! :]
... men se så mycket pyssel som följde med!



Då var det bara tiden som fattades. Tid tycks man ju alltid ha för lite av. Och hur ofta känner man att man har gott om tid? Näe, jag har lärt mig följande: Tid är ingenting man har - tid är något man tar sig! :]

Nu ska vi iväg till veterinären - håll tummarna för oss (att Zlatans åkommor inte är farliga och att mina pengar inte bara rinner iväg) ;]

- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0