Nattjobb

2010-01-04 - 20:20:03
Kategori: Mat & Recept

I natt jobbade jag med Martin. Det blev mycket surr och en hel del ätande. Martin överraskade med tomatpasta med "tapas del mar-sås", och en ciabata med halumiost i. Jag har aldrig provat tapas del mar tidigare. Det var räkor, kräfstjärtar och bläckfisk. Det var SÅ himla gott!!

Tapas del Mar
"Tapas del mar" finns i gourmetdisken


Sov som en stock efter jobbet. Slog upp ögonen 16:00 :]

Såg en film när jag stigit upp, "Taken". Den var GRYMT bra!! Kändes verkligen som att man var mitt i filmen och jag ville aldrig att den skulle sluta. Vill du se en gripande film, se den!

Nu ska jag iväg och jobba natt med Helen :]

- the one and only!


Synpunkter:
Bloggläsare :)

Japp, tapas del mar är SUPERGOTT!!! Jag brukar, förutom diverse pastarätter, äta tapas del mar på rostat bröd med dansk flödeost (pikant eller vitlök) på, toppa med LITE ruccola eller machesallad så har du en superflott förrätt att bjuda på.

2010-01-05 @ 13:19:47

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0