Morgonfrilla & middag

2010-01-03 - 16:08:16
Kategori: Familjen
Söndag. Eftermiddag. Jag sa "godmorgon" för en timme sen. Har sovit så dåligt, drömt en herrans massa röriga saker. Man skulle väl kunna säga att jag har varit överallt i natt! Men jag känner mig inte utvilad, mest bara seg. Inte så konstigt kanske - det var mörkt när jag gick och lade mig, och mörkt när jag vaknade. Ska dessutom ut och jobba natt, och får inte hoppa i säng igen förrän tidigast 7:30 imorgonbitti. Därför valde jag att sova ordentligt länge. Sitter nu här med veckans hetaste morgonfrilla! :D

Vi har blivit bjudna på middag idag. Om en timme sitter vi alltså och surrar, umgås och käkar hos Mamsen & Pappsen. Ska bli trevligt, jag trivs så bra att vara hos dem. Kommer tyvärr vara sista gången på ett tag som jag träffar broder J, som åker tillbaka till Luleå imorgon.

Näe, nu ska jag göra mig klar för en promenad i det friska vädret. Jag och Zlatan går till middagsbjudningen. Jag behöver piggna till lite och Z behöver rastas - två flugor på smällen! :]

So long!

- the one and only!

Synpunkter:
jenny

Va syn ni ska iväg, vi som tänkte komma på kaffe och de idag.Det får bli en annan gång./Jenny

2010-01-03 @ 16:22:00
Torsten

Grattis till eran 7-årsdag!!! Söta ni är på alla bilderna! God fortsättning på det nya året!

Kramar till er!

2010-01-04 @ 08:12:10
URL: http://prinstorsten.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0