Kanonkväll med tjejligan!

2010-01-31 - 02:51:15
Kategori: Fritid & Nöjen
Vi (jag, Hanna, Linda och Isa) har ikväll varit hos Emma på middag och en massa surr. Eftersom grabbarna är i Trolltjärn var det bara vi tjejer som träffades. Och så himla trevligt vi haft! Jag fattar inte att vi inte har gjort detta tidigare!?

Förrätt!
Förrätt: skagentoast

Matdags! :]
Varmrätt: Potatisgratäng, ungsbakad fläskfilé, svampsås och sallad

Min tallrik ;]
Min tallrik
;]

Snask
Efterrättssnask


Som vi har surrat om allt möjligt, som vi har skrattat och som vi har haft dundermys. En riktig kanonkväll med hela tjejligan. Detta ska vi snart göra om, eller hur!?

Tack för ikväll, tjejer!! :]


- the one and only!

Synpunkter:
Linda

Absolut! då ska det bli lite mer av den goda varan, så det märks av ;)

fast, jag kanske måste lära mig dricka vin så jag får nån effekt ;P

2010-01-31 @ 12:41:57
URL: http://lindta.blogg.se/
Emma

Haha, din kommentar lät nästan lite snuskig, som att vi hade gjort nåt annat :P Men tack själv! Det bör inte dröja så länge tills nästa fest igen! Kram

2010-01-31 @ 13:20:42
Therese

Ni verkar ha haft trevligt! Den där maten såg inte dålig ut. :)



2010-01-31 @ 13:51:20
URL: http://tohlund.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0