Challenge & hallen

2010-01-09 - 23:19:18
Kategori: Hus, renovering & inköp
Har idag ätit middag på Challenge Sportsbar med Johan, Jenny, Fia och hennes karl. Har ju hört så mycket bra om det stället, men också mycket dåligt. Såvi gick dit med öppna sinnen :]

Honungsglacerad chevréost
Förätt

Oxfilé, pommes frites & pepparsås
Varmrätt


Dessvärre var maten helt klart under förväntan, tyvärr. Den såg ju god ut, men var absolut inte värd de pengar vi betalade. Lokalen var superfräsch, men bortsett från det har jag inte särskilt mycket positivt att säga. Tror detta var första, och förmodligen sista, gången jag åt där...

Ikväll har André mjukfogat i hallen. Imorgon skall fogningen genomföras, och det ser jag mycket fram emot! :]

MjukfogAndré fixar biffen
Han är så duktig, min prins!



- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0