Alpnaering & Sassas müsli

2010-01-29 - 16:40:05
Kategori: Fritid & Nöjen
Var på stormöte på Kvinnojouren igår. Jag kände mig glad när jag kom dit, fick en ordentlig input. Det känns kul! :]


Fick min Alpnaeringsleverans igår:

Nahrovit tropisk smak, Nahrovit vaniljsmak och Bodyscrub!
Nahrovit med tropisk smak, vaniljsmak och en massa Bodyscrub!


Måste tråkigt nog säga att den tropiska smaken inte föll mig i smaken. Den var väl okej, men inte supergod. Vaniljsmaken, däremot, kickar ASS!! :]

Fick idag "Min müsli"-leverans. Jag har komponerat blandningen själv och döpt den till "Sassas müsli", och innehåller bl a valnötter, pinjenötter, pumpakärnor, tranbär, canihuagroddar, russin i mjölkchoklad , blåbär , ingefära , körsbär , mango och hallon. Jag längtar tills jag ska käka frukost nästa gång! :]


Min müsliMin müsliSassas müsli
Min mumsiga müsli!
MUMS!


Är gräsänka i helgen. Grabbarna är uppe i Trolltjärn och kör skoter och boysar. Vi tjejer ska träffas imorgon, äta middag ihop, ta oss varsin dricka, surra och bara mysa på. Det ser jag fram emot. MYCKET! :]


- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0