Photosession i Luleå

2010-02-13 - 08:38:47
Kategori: Foto
Sitter på nålar - idag ska jag och Tuss på en photosession i Luleå. Det är The Studio som gör en roadtrip och jag och Tuss är några av de som fått chansen att komma och bli sminkade för att sedan fotas i olika utstyrslar. Ska bli grymt kul!! :]

Återkommer lite senare med bilder från dagen!


- the one and only!

Synpunkter:
Hanna

Skönt höra att de inte bara är jag ;) Turligt nog tror jag minsann att jag också får börja röra mig hemåt där kring 14-15 tiden, så lite solljus kanske man får sig!



Jao, jag jobbade ju till 21.30 så jag var som inte så delaktig i gårkvällen!

Var de bra på fotograferingen? Blev ni nå snygga efter deras sminkning? :)



2010-02-14 @ 09:30:07
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Hanna

haha men dra på trisser, 3500.. billigt och bra! :P



Nu är de färdigarbetat för den här helgen, nu ska jag slå mig ner i soffan, se ett par avsnitt av tre kronor och enbart ta de lugnt!! Skönt =))



Ha en trevlig alla hjärtans dag! Kramar :)

2010-02-14 @ 15:17:07
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0