Igårkväll...

2010-02-02 - 20:47:33
Kategori: Fritid & Nöjen
... ringde Tuss och bad mig komma över en stund. Det tyckte jag var en bra idé, så det gjorde jag! :]

Alma & Siri tuggar ben
Alma & Siri tuggar på varsitt ben

Zlatan tuggar (litet, där här gången) benZlatan tuggar ben och Siri väntar ut det perfekta tillfället att stjäla det för honomSiri tuggar (stort, den här gången) ben
Siri var mest intresserad av Zlatans ben, fastän hon hade ett eget. I ett obevakat ögonblick lyckades hon med sin mission att ta det :D


Vi började med att dela ut varsitt ben till hundarna. Sen satte vi oss ner och Tuss tog fram lite fika. Eftersom jag nyss hade tryckt en pizza, tog det lite tid innan jag lyckades sänka min del av gofikat, men efter ett tag var det slut!

Nybakat :]


Vi surrade (som vanligt) och såg på tv - 13 snart 30! Jag avslutar med en gosig bild på Alma & Siri :]


Alma & Siri
Alma & Siri myser i mattes famn


Det kommer mera...


- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0