Helgen med Lillstrumpan

2010-02-22 - 21:03:58
Kategori: Familjen
Vi hade, som jag ju skrivit tidigare, finbesök av världens bästa syster i helgen. Jag har nu knåpat ihop lite bilder från helgen:

Mysig fredagkväll med hemgjord pizza...
Fredagkväll: Hemgjord pizza framför "Let's Dance"


Lördagmorgon...
Lördagmorgon: Vi sov ut ordentligt och gjorde sedan en god hallon- & banansmoothie



På kvällen var det bestämt att det skulle bli tacomiddag hos oss. Vi fick sällskap av lillebror Martin också - det var kul! Lina hade åkt till en kompis. Innan de kom var jag ut en sväng med Zlatan. När jag kom in möttes jag av två hårt arbetande syskon:

Jag kom i princip till dukat bord!Tacomiddag med André, lillasyster & lillebror


På kvällen såg vi Melodifestivalen och bara slappade. Vi hade en skön lördagkväll, med andra ord! :]


Nu ska jag göra polkagrisglass samtidigt som jag hänger med i matchen mellan Sverige-USA. HEJA Damkronorna!!


- the one and only!

Synpunkter:
Emma

Nej, precis! Men imorgon blir säkert en bättre dag =) Vi ses då! Kramar

2010-02-23 @ 22:59:50
URL: http://emmste.blogg.se/
Hanna

Vi får hoppas du inte åker på jobb! Hörde du pratat med Linda så samåkning är ordnat :) vi får väl se vem som kör.. :)



Vi syns sen idag! kram :)

2010-02-24 @ 07:53:06
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Lina Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Guuud vad mysigt vi hade! :)

Vi Måste bara göra om det. Då ska vi ha 45 veckor tillsammans och mysa, sova länge, vara med varandra och hitta på saker tillsammans! Det skulle vara toppen ;)



Puss! :) ♥

2010-02-24 @ 17:07:41
URL: http://linaengstromm.blogg.se/
Sara

Ja gud så mycket som ni verkar ha gjort om så kan man ju knappt tro att det är samma hus :) Jo vi bor ju riktigt nära!! Konstigt att vi aldrig stött på varann häromkring! Vi kanske ses på gångvägarna haha ;D

2010-02-24 @ 22:44:11
URL: http://saralundstrom.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0