♥ Alla hjärtans dag ♥

2010-02-16 - 14:16:06
Kategori: Allmänt
I förrgår var det, som ju säkert ingen missat, "Alla hjärtans dag"! Dagen bjöd på många kort till och från nära och kära. Jag jobbade förmiddag. När jag kom hem, möttes jag av detta kort och en stor röd ros:

Från älsklingen: Jag tycker om dig... sååååååååå här mycket!


Från lillasyster Lina fick jag detta kort, som hon hade gjort på skolan, samt en ask med geléhjärtan:


från lillasyster Lina


Jag blev så inspirerad, så jag satte mig ner och scrappade ihop två kort, ett till min familj och ett till min älskling:

Till min familjMitt kort till älsklingen


Slutade 13 idag. Nu ska jag ut i solen (om den behagar komma fram bakom molnen?) med herr Z. Tror han ska få dra lite tyngder i sin nya pulka, som vi fått låna från min moster och hennes familj. Bara jag lyckas klura ut hur den ska monteras på honom... Bilder kommer senare idag :]


- the one and only!

Synpunkter:
DONKEN

aaaah vilken skoj header ;) nosen rätt i fejset när man klickar in här. :P hööhö ;)

2010-02-16 @ 14:21:45
URL: http://donkens.blogg.se/
Anders

köp en sele :)

2010-02-16 @ 20:31:50
Linda

det ska vi göra! =)

2010-02-16 @ 20:35:31
URL: http://lindta.blogg.se/
Emma

Hehe, joo det blir sådär när man är orutinerad :P



Självklart hör vi av oss nästa gång, men till helgen lär det då inte bli nåt iaf. Hörde talas om att det ska bli KALLT! :/

2010-02-16 @ 23:12:53
URL: http://emmste.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0