SMS från André

2009-09-18 - 21:41:16
Kategori: Kärlek

På jobbet idag fick jag ett uppiggande SMS från André ♥:

"Hej gumman! Har köpt 5 st smirre åt dig :) vi får passa på medan du kan :)"

Hur gulligt var inte det?! Jag ringde upp och sa åt han hur otroligt gullig han är. Han spann vidare genom att föreslå en myskväll med chips, godis och film. Och det kommer det bli! Vi har hyrt 3 filmer, så här blir det värsta bion ikväll!

*) Smirre = Smirnoff Ice, en av mina favoriter

- the one and only!


Synpunkter:
Hanna

Tack tack, jag blev faktiskt rätt nöjd. Däremot så skulle jag nog kunna tänka mig ett steg mörkare men de kommer så smånigom.. :)



Åh va jag blir avis när jag läste ditt sista inlägg, guud vad jag längtar efter en sånn kväll, en riktig myskväll! Att jag ens tillbringar en vanlig kväll med Jens är sällsynt :P De är jakt, jobb, jakt, jobb, jakt och åter jakt.. Nä, jag ska inte gnälla här ;P



Hoppas ni har en mysig uppiggande kväll, de kan ni ju behöva :)

Själv ska jag ta itu med jobbet som jag har framför mig tills måndagmorgon klockan 07.00 :/

Kramar!

2009-09-18 @ 22:57:19
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Anonym

Så fin kille du har! Ni kommer att klara detta o växa ihop ännu mera som ett par!

2009-09-18 @ 23:01:33

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0