Lördagmorgon!

2009-09-26 - 08:21:43
Kategori: Trädgården & Utomhus
Varför jag sitter här, vet jag inte. Det är alldelesför sent (tidigt?) för det. Har jobbat i Luleå hela natten och är egentligen svintrött. Jag lovar att jag ska krypa till kojs! Men när jag gick ut med Zlatan, kunde jag inte låta bil att fota de vackra träden och himlen. Allting är så fridfullt på morgonen. Allting är så tyst och stilla. Även fåglarna verkade vara stillsamma, för jag tror inte jag hörde en endaste fågelsång. Dock verkar de ha vaknat till liv nu, för jag hör piggt kvitter utanför fönstret. Bjuder här på underbara morgonbilder:


MorgonstundDet börjar bli hösteldiga färger på trädenSolchans vs regnrisk. Bara tiden får utvisa..!Vacker morgonhimmel
Otroligt vackert! Fårösundet by morning



NU ska jag sova! :]

- the one and only!

Synpunkter:
therese

Heejsan!=))



Jooo man blir inte rik på studentlivet gissar jag=) Gå ner i lön är ju inte direkt super kul! Men ack så nödvändigt om man vill utveckla sig lite!! är gode GODE less på ABB nu med samma sak varje varje dag!!



Jag vill bli personalvetare och Jonas ville bli förskollärare nu äre väl mer mot lokförare men vi får väl se vad summan blir i slutet !!:))



Nää hurru ett kartongliv är inte så väldigt upphetsande !!:)



Kuul med hus å inredning!! längtar tills det är våran dag! Känns just nu länge dit men en dag =)

Ska absolut komma å hälsa på ni verkar ha så ghimla fint å mysitt !:) till å med brasa !!:)))



Absolut ta nya tag å en dag så blire eran tur oxå=)



Många kramar!!

2009-09-26 @ 21:39:06
URL: http://oestroem.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0