Gårdagens morgonbestyr - NYCKLAR!

2009-10-03 - 13:50:15
Kategori: Trädgården & Utomhus
Igårmorse vaknade jag i bra tid, gjorde mig iordning och var klar i bra tid. Skulle börja 07:00 och 06:18 började jag göra mig redo att åka hemifrån. Jag hade packat in alla grejor som jag skulle ha med mig till jobbet (!), och grävde i fickan efter bilnyckeln - som ju naturligtvis inte var där. Hmm..? Jag vände ut och in på alla fickor minst tre gånger, rev upp sängkläderna, letade i gruset på uppfarten, ringde André och hörde om han lagt sina fingar på den. Men icket, den var borta. Och extranyckeln kunde jag ju inte ta, för den har jag slarvat bort för länge sen!

Men till jobbet var jag tvungen i alla fall. Så jag trampade iväg med cykeln (den nyckeln hade jag koll på) till Musikhögskolan där Renaulten stod (även den extranyckeln visste jag var den var), för en bil måste jag ju ha så herr Z har någonstans att vara under dagen. Men medan jag trampade på, föll bitarna på plats. Den kanske föll ut när jag plockade bajs igår?! Måste kollas upp, så på vägen hem åkte jag förbi där jag plockade Zlatans bajs under torsdagens kvällsprommenad.

Och mycket riktigt, inbäddad i gnistrande morgonfrost, låg den gömd i gräset. PJU! Kan tyvärr inte stoltsera med att jag kom i tid till jobbet... :/


Bjussar på någo mycket trevligare - återigen bilder från den sedvanliga rastningen:

Zlatan i skogsbrynet, vid 11-tiden!
Zlatan hittade en 'nice-spot'...... och pissade på den! :D
LillZlatan - kan det här med att kissa som en hundkarlslok!

Kotte
NATUREN ÄR SÅ OTROLIGT VACKER PÅ HÖSTEN
Frosten låg fortfarande kvar på vissa skuggställenLöv i härliga höstfärger!Granstump!


More to come...

- the one and only!

Synpunkter:
emma

Riktigt fina bilder! Jag blir i Piteå tills på söndag. är här för att packa ner allt mitt skrot så de kommer till Kalmar:)

2009-10-03 @ 19:07:29

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0