Enkelslick och dubbelsniff!

2009-11-28 - 12:06:53
Kategori: Zlatan
Jag ställde klockan i morse på 08:30. Masade mig inte upp förrän 50 minuter senare. Bättre sent än aldrig? André sov som en stock. Zlatan likaså, men började vakna till liv när jag kom ut från sovrummet. Så jag gjorde i ordning hans mat, sedan klädde jag på mig och vi traskade upp mot Grisberget. Intet en snöflinga i sikte, såhär dagen före 1:a advent. Det enda "osomringa" är att det blir "rök" när man andas ut. Futtigt.


Var är snön?!


Nåväl, vi fick oss en härlig morgonpromenad i alla fall. När vi gått halvvägs kom vi till hagen där hästarna håller till. Som vanligt var både Zlatan och hästarna intresserade av varandra. Zlatan fick även uppleva hur det är att vara populär:

Dubbelsniff
En stoor hund!Zlatan ser rädd ut :D


Den ena hästen slickade på Zlatan upprepade gånger. Zlatan verkade inte tycka att det var något konstigt med det, för han slickade tillbaka i hästens ena näsborre! :]

- the one and only!

Synpunkter:
Hanna

Ja de känns lite småtungt i nuläget men ack vad skönt när jag går hem på måndag 15.30 och har helg ;)



Du får hojta när alpnareingsgrejjerna har kommit så får jag föra över pengar åt dej, för visst var de så det funka? :)



kram!

2009-11-28 @ 14:55:14
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0