Torsdag - Kvällspasset & rosor i trädgården

2009-07-26 - 21:34:13
Kategori: Trädgården & Utomhus
Efter ca 2 timmar hos My, var jag alldeles för sen till Hummer. Jag skulle ju klippa gräset, innan det skulle hinna bli för högt. Jag tog ut pärlan, men fick inte igång skiten. SÅ irriterande! Som tur var kom Mys pappa precis förbi. Han skulle titta på vardagsrummet, som vi anlitat honom till att spackla. Så vi kikade på det ett slag. Han gav lite tips och råd. Sen hjälpte han mig att få ingång klipparen - den startade på första försöket. ÄNNU MER irriterande!! Hmm.. Ett tecken på att jag behöver träning? :D

När jag var klar, ca 2 timmar senare, spatserade jag runt i trädgården. Och var ser jag. Rosor! Vackra rosa rosor!! På vår gård!!! De ser ut som köpes! :D


- the one and only!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0