Jag har blivit utmanad!

2009-02-08 - 23:04:30
Kategori: Allmänt
Jag blev utmanad av Linda i fredags! Den går ut på att man ska öppna sitt bildarkiv, öppna sjätte eller fjärde mappen, och välja den sjätte, eller fjärde bilden, och berätta lite om den. För att vara rebellisk valde jag ut två bilder!


Fjärde mappen, sjätte bilden: Zlatan från söndag den 1 februari i år. Det var OTOLIGT vacker väder, solen sken och jag ville så gärna stanna tiden!



Sjätte mappen, sjätte bilden (den fjärde var en grå och trist bild på vattnet): Bild på lillasyster Lina från 28 september 2008. Vi åkte till Storforsen och njöt av ledighet, fika ute i naturen och de vackra höstfärgerna.

Jag utmanar i min tur:

Sofia
Therese
Torsten och hans matte Eva
Maria

Lycka till!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0