Nyttig middag?

2009-12-01 - 22:35:49
Kategori: Allmänt
Har ikväll avnjutit en, vad jag tror, nyttig middag. Färsk spenat och färska champinjoner blandades med de kvarvarande dipparna/ostarna från alpnaeringspartyt. Och så några minitomater till, samt ett glas med mumsig mjölk. Det var faktiskt riktigt gott, plus att jag rensade kylen lite - två flugor på smällen! :]

Nyttig mat?
Smarremums!


Nu är klockan läggdags. Ska bara stutta ut på en kissrunda med herr Zlusk! Har världens glidarpass på jobbet imorgon - 7-45-13. Sweeet! :]

Sov gott, mina vänner!

- the one and only!

Synpunkter:
Linda

nu mår jag mycket bättre! hanna kom och surrade bort kvällen med mig och det kan verkligen få en på bättre humör, att ha nån att surra emd en stund =)



jow, det är bäbisen som härjar! lilln är hemskt välkommen ut nu, men helst får h*n stanna en månad till ;) hoppas nu du har rätt!

kram!

2009-12-01 @ 22:51:30
URL: http://lindta.blogg.se/
Linda

Det är ju lättare sagt än gjort!! =P



I em/kväll ska vi till Sandra och Nora och hälsa på. Vet inte när jag kommer därifrån, kan ju höra av mig! dock så ser jag hellre på efterlyst än på greys :P jag följer inte greys. fast jag kan offra mig för dig om du vill =) kram

2009-12-02 @ 10:22:10
URL: http://lindta.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0