Mera snö, mera snö, mera snö!!

2009-12-01 - 14:11:02
Kategori: Trädgården & Utomhus
Är ledig idag :]

Säg den som inte bilr glad i hjärtat av att mötas av härlig nysnö på morgonkvisten?! Det är så roligt att se Zlatan i snön, han blir som tokig!

Älskade Zlatan!
Zlatan i snön längs Strandpromenaden. Dec -08



Tror jag glömt skriva i bloggen att vår fläkt pajat, det var för ca två veckor sedan. Inte riktigt det bästa som kunde hända, direkt. Så nu har luften stått stilla hos oss sedan dess. Igår blev vi lovade att det skulle komma en och titta på den idag. André ringde och väckte mig 07:30. Elaren skulle komma på ett litet tag, vilket han gjorde. Fläkten blev fixad, JIPPI!

När elaren åkt, gick jag ut och skottade. Sedan tog jag och Zlatan oss en promenad. Det är så härligt att promenera i härligt vita vinterland!

SNÖ!SNÖ!


Mycket vill ha mer - mera snö, mera snö, mera snö!!

- the one and only!

Synpunkter:
Cilla

Kan spendera mycket tid på att förklara hur tokig du är som vill ha snö.. men låter bli för att du är så söt =o)

Men det faktum att du lämnade mej åt mitt öde på jobbet idag var inte kul.. :'o(



2009-12-01 @ 17:06:37
URL: http://kekamba.blogspot.com

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0