I kylans tecken

2009-12-30 - 19:05:15
Kategori: Trädgården & Utomhus
Brrr, så kallt vi har! Men jag ÄLSKAR DET - och skäms inte för det! :]

Har idag skottat bort all snö som vi hade på altanen. Har ju lovat mig själv att hålla altanen fri från snö, så det går att sitta där till vårvintern. Skottningen gick då minsann inte på en pisskvart, höll på i två kvartar:

MYCKET snö på altanen
Ptjaa.. Intentionerna var ju goda, men inte vet jag om det var så snöfritt..

Pudersnö? Nix, snöKLUMPAR!
Tro inte det var pudersnö, för det var snöklumpar!

Borta!
Sådär ja, snön är (typ) borta!

Mysigt att tända ljus i och ha på altan!
Ställde dit en stämningshöjare


Ska jobba natt i natt. Känner mig inte alltför taggad, men det funkar. Det brukar vara ganska lugnt på nätterna, får se om jag hittar på något. Kan alltid sticka en mössa eller läsa en bok eller så :]

Nyårsafton imorgon. Ska jobba natt då med, så jag kommer inte vara bland nära och kära på tolvslaget. De 6 senaste åren har jag firat med min prins. Kommer kännas konstigt att inte få göra det i år.. Men men, vi ska vara med Tuss och Micke i alla fall. De kommer hit vid 14-snåret, vi ska käka mat ihop, spela spel, surra.. Ja, sånt som man gör på nyårsafton. Jag längtar!

Nu ska jag lägga åt ögonen en stund, innan det är dags för nattens tjänstgöring.

Vi ses :]

- the one and only!

Synpunkter:
hanna

nu såhär före gåläggdags så slog de mig att jag alldels glömt utav att svara på ditt sms häromdagen! :S



Jag har inte provat nån sånn där spikmatta så i dagsläget känns de onödigt när jag inte vet om de är ännu en grejj att snöra in i garderoben :D



Hoppas du får en bra natt på jobbet, och att ni får en trevlig nyårsafton fastän du ska iväg på jobbet! du får se de som så att du är nästintill den enda som inte är bakis på nyårsdagen och kan ta vara på dagen! gott slut, och gott nytt år på er =)) kram!

2009-12-31 @ 01:05:28
URL: http://hannaaldrin.blgott nogg.se

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0