Surströmming

2011-05-13 - 23:07:00
Kategori: Familjen
Äntligen. ÄNTLIGEN! Bland det bästa med sommaren, enligt mitt tycke, är att matutbudet ökar något. Och då pratar jag inte bara om grillat (som f ö också är suveränt!) utan om en av mina absoluta favoriter - surströmming! Jag åt under begränsad upplaga under förra siommaren, du ju Lillkråkan låg i magen. Då fick jag tygla mig, men nu är jag tillbaka på banan! Så gissa om det var riktig ätfest ikväll?! :]



Någon bild på de sura sillarna har jag inte. Men väl en helt underbar bild där Agnes ger Edward sin kvällsgröt! :]

Synpunkter:
Linda

vi pratade om surströmming på midsommar eller nån dag den helgen, hur låter det?! ;P

2011-06-10 @ 23:28:47
URL: http://lindta.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0