Jag ska börja jobba!

2011-05-17 - 23:13:00
Kategori: Fritid & Nöjen
Jag har sagt det hela tiden - att när Edward blir så pass att han inte behöver ammas under dagarna kommer jag att gå tillbaka och jobba de veckor som André ändå är hemma. Det har hela tiden funnits i mitt bakhuvud. I ca två veckors tid har jag insett att den tiden är kommen och att jag bara behövde ringa och boka en tid med min chef. Men det tog som sagt två veckor. Jag kände att jag ville suga på karamellen, bara ett liiitet tag till. Men fredags gjorde jag slag i saken och idag var jag alltså på detta möte. Och jag ska börja jobba - om två veckor!

Det känns både kul och pirrigt. Ibland får jag de där fåninga tankarna om att jag kanske inte kommer att komma ihåg något. Men jag fattar ju att det bara är nervositeten som kickat in. Nog ska det här gå bra! Jag kanske är lite töntig, men jag längtar faktiskt :]

Edward roade sig undet tiden vi väntade på att komma in hos chefen:



Hej hej, mamma!



Vet vet, kanske blir han en liten bankir?

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0