Håravfall?

2011-05-17 - 23:22:00
Kategori: Zlatan
Efter att jag varit till jobbet idag pep jag, Edward och lillasyster iväg till Luleå med "Vita faran" aka 745'an. Det var dags för besiktning. När vi ändå skulle till Luleå (det fanns dåligt om tider i Piteå och dessutom har bilen haft körförbud sedan 1 maj) tänkte jag att vi kunde göra två flugor på smällen, så vi bjöd in oss till min moster och hennes familj.

Zlatan var naturligtvis med. Och nu för tiden gör han verkligen själ för namnet Pälsnisse. Jag visste att han löste mycket hår, dock inte HUR mycket. Detta är resultatet efter ca 20 minuters borstning:



Fattar ni om jag blir less på allt hår?! Det värsta är att det finns sååå mycket mer hår kvar. Tycker han borde vara pälslös vid det här laget...

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0