Fullsmetad dag!

2011-05-30 - 23:34:00
Kategori: Fritid & Nöjen
Första dagen på jobbet, efter mammaledigheten, avverkades idag. När jag slutat var det bara att rejsa hem, trycka käk, byta om, packa ner pojken, hämta upp Angelica och sedan dra iväg till Luleå för att springa Vårruset. Vi var ett rätt stort gäng från jobbet som anmält oss. Mamma passade Edward medan jag och mina kollegor sprang. Och hör och häpna - jag sprang HELA loppet! :]


Ett hav av fruntimmer som var redo att svettas



Efter loppet var det picknickdags. Tyvärr fick vi inte ha uppehåll hela kvällen, men då är det ju tur vi inte är gjorda av socker..!



Var hemma efter 22. Kan meddela att det varit en rätt fullsmetad dag och att jag kommer somna ovaggad!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0