Fredagkväll & trevligt lördagsbesök

2011-05-07 - 18:47:00
Kategori: Edward i rörelse

Gårdagskvällen spenderades hemma hos mamma och pappa. Jag och Lina, som bott här sedan i måndags, var bjudna hem på middag hos dem. Vi skulle inte stanna så länge, men efter "Så ska det låta!" så visades "Twilight", så vi stannade och såg den också. Vi kom m a o hem väldigt sent, och både jag och Lina stupade i säng. Bjussar på en filmsnutt som togs precis innan maten:



Idag vaknade jag av en väldigt glad Lillkråka. Han surrade och spretade med tårna i vädret. Jag gissar att han har upptäckt att han kan styra över de där roliga sakerna som sitter längst ut på benen:



Sen har jag även haft besök av en gammal klasskompis - Emelie och hennes yngsta har varit hit och hälsat på, fikat och surrat i massor. Det var nog i högstadiet som vi sågs senast? Ett tag innan de åkte kom även den äldsta och sambon. Det var kul att träffa dem allihopa, synd bara att André inte kom förrän ett par timmar senare. Nåja, det blir väl fler gånger :]

Efter att de åkt passade jag på att gå ut ett slag och göra klart det jag påbörjat tidigare i veckan. Krattningen hann jag inte med (endast halva gården är krattad), men jag är klar med hörnpelarna som jag bränt i "botten". Dessvärre slutade borrflugan att fungera precis då jag skulle montera klart ramarna. Så jag löser resten imorgon. Nu har i alla fall André kommit hem, och ordningen är återställd. Det blir film ikväll med bästa Sofia och Robert :]


Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0