En speciell dag

2011-05-29 - 21:05:00
Kategori: Kärlek
När jag kom ut från sovrummet möttes jag av detta:



Det är ju mors dag idag - MIN första mors dag! Edward och Zlatan hade knåpat ihop ett fint kort samt inhandlat lite blommor. Det var roligt att vakna upp till det ♥

Under dagen var vi nere i Skellefteåtrakten för att fira Andrés morbror som fyllt halvvägs till 100. Det blev lite lekar och så lunchbuffé, en trevlig tillställning.

Under kvällen firade vi syskon vår mamma, André åkte iväg till sin mamma. Hon fick två blommor (brist i kommunikationen oss syskon emellan - dock inte mitt fel) och så åt vi en god prinsesstårta:


Grattis älskade mamma!



Imorgon är det tillbaka till verkligheten - jag ska börja jobba! Wish me luck :]

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0