Bilprovningen

2011-05-06 - 11:12:00
Kategori: Dagsturer
Ja, det låter precis lika intressant som rubriken lyder. Vi har varit på Bilprovningen och besiktigat V70'n. Det var väl inte särskilt nervöst, jag räknade kallt med att den skulle gå igenom. Självklart hade jag med mig lillpojken, eftersom André inte är hemma.

Så medan vi väntade på att bilen kontrollerades från tak till hjul, satt vi i väntrummet och surrade med varandra. Där fanns självservering av kaffe, inte riktigt så inbjudande med pumptermos och små vita plastmuggar. Vet dock inte om det var det som drog ner statusen eller om det var den lite halvsjabbiga smutsiga lokalen som sade mig att jag inte skulle ta mig en mugg. Mestadels var det nog för att jag inte dricker kaffe, men jag kan inte påstå att det var något jag kände suget efter heller... Nog med ordbajs!


Ingenting är som väntans tider



Och så resultatet:


Godkänt - precis som jag trodde!


Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0