Nygammal symaskin

2011-03-11 - 17:16:00
Kategori: Hus, renovering & inköp
Jag har länge velat ha en symaskin. Men jag tycker inte det har varit värt pengarna, framförallt pga min begränsade kunskap vad gäller att sy. Dessutom har jag inte det intresset att jag kommer sy upp kläder och dylikt. Men däremot finns det en maskintyp som jag alltid tyck var sådär lite extra fräck, nämligen..


Visst är den snygg?!? Jag tycker den är vråltuff och för mitt behov är den mer än tillräcklig. Det följde med en mindre snygg - men praktisk -  förvaringsväska för maskinen, som inte alls låter som den skördetröska den ser ut att vara. Jag längtar tills jag kan börja använda den. Måste bara byta stickkontakt först, den som sitter är ojordad och det ogillas tydligen av husets uttag.. :P


Jag hoppas vi kommer bli goda vänner, du och jag!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0