Edwards rum

2011-03-07 - 13:37:27
Kategori: Hus, renovering & inköp
Barnrum #2 är numer känt som Edwards rum. Det har stökats med det i etapper. Dels före han föddes, dels just efteråt och dels nyligen. Väggarna är klädda med renoveringsgips som vi sedan målat och tapetserat, golvet är utbytt och taket är målat.


Målning pågår


Tapetklippning och golvläggning



Grovjobbet klart, finliret kvar



Efter lite möblering och diverse plockande är det nu på god väg att bli ett mysigt barnrum. Däremot är det inte riktigt klart ännu, spjälsängen står inne i vårt sovrum och kommer att göra det så länge jag ammar nattetid. Man måste ju göra det enkelt för sig! Där spjälsängen ska stå är babygymmet nu placerat. Men såhär ser det i alla fall ut i dagsläget:



"Spädbarn sover aldrig, dom ligger bara på laddning" - en rätt rolig skylt från Edwards farmor och farfar


Den här fina tavla fick Edward av sin moster Lina



Nu ska jag klä mig och Lillkråkan och så ska vi ge oss ut på nya äventyr (dvs gå en promenad med Zlatan). Det är ju så härligt väder så man får ju passa på :]


Synpunkter:
Erika

Hej! Jag hittade hit från Nadias blogg och så upptäckte jag att jag kände igen Edward! :) Vad fint det blir i hans rum!



//Erika från BVC-gruppen

2011-03-07 @ 16:50:18
URL: http://aakiree.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0