Svanlunken

2011-06-04 - 19:24:00
Kategori: Fritid & Nöjen
Årligen anordnar Hummerstigens AK Svanlunken, en tävling för barn och vuxna i alla åldrar. Jag var sugen på att vara med men motivationen dök i botten då André visade sin pissiga inställning till det hela. Han ville bygga istället. Och det gjorde han. Jag anmälde mig inte till loppet, men jag gick och kollade. De hade tur med vädret - bortsett från de små orkanbyarna som svepte in över stan och virvlade upp både det ena och det andra. Sen blev det fint igen.. :D

Lillkråkan är i regel nöjd och glad. Vågar faktiskt säga att han nästintill jämt är nöjd och glad. Under promenaden busade jag lite med honom, och han skrattar så härligt varje gång!!


Jag ÄLSKAR den här bilden, den gör mig varm inombords!


Tittuuut!



Men nästa år, DÅ ska jag minsann vara med i Svanlunken!

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0