Midsommar 2011

2011-06-26 - 23:39:00
Kategori: Fritid & Nöjen
Midsommar 2011 har kommit och gått. Under veckan som gått har jag, som sagt, jobbat och det har inte funnits särskilt mycket tid över till att uppdatera här då André har haft lite utomhus att stå i. Så jag har lagt mina måsten på hyllan ett slag. Helgen som var var vi på Byske Camping, och fastän vi hade med oss både dator och Internet, betalade vi bara räkningarna och sen stängde vi av datorn...

Några bilder från helgen:


Uppställda och redo för första natten. Som middag/kvällsmat blev det räkor med diverse tillbehör...


Nyvakna och rufsiga i håret


Lördagens efterrätt


Mys med mamma & pappa


ÄLSKADE glada unge!! ♥


Edward har sovit som en stock i helgen, han har inte alls vaknat såsom han gjort tidigare. Helt otroligt, en morgon fick de andra knacka på dörren för att väcka oss - då var klockan efter 10:30. Detta har inneburit att nattamningen har uteblivit då vår lille älskling börjat sova heeela natten lång! Nattamningen är nog snart ett minne blott!

Nu går vi mot mörkare tider. Jag känner mig som en pessimist när jag skriver det såhär, men det är boktavligt talat jag menar. I mitten av veckan var sommarsolståndet, så nu vänder det och blir bara mörkare och mörkare. Det har dock inte märkts alls det senaste nätterna, men framåt mitten/slutet av juli brukar det börja synas! Jag längtar, det blir mer effektfullt då att tända ljus...

God natt och sov gott!

Synpunkter:
sandra

Hej! Jo jag är på jakt efter en babyvakt, o visst hade du en som räckte lååångt? är ju en djungel det där, är du nöjd med eran? kram

2011-09-10 @ 14:43:46
URL: http://ruthsmatte.blogg.se/

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0