Ledig dag innebär byggdag

2011-06-02 - 21:29:00
Kategori: Familjen
Ledig dag idag tack vare Kristi himmelsfärd. Dvs det blev en byggardag. Idag har takstolarna monterats upp och nu börjar jag kunna ana mig till hur det kommer att se ut. Men trots jag varit ledig och hemma idag har det inte hunnits så mycket som vi (läs: André) velat. Det är nämligen så att hans syster fyller 30 idag, så vi har varit en sväng ute på stugan där vi ätit middag, umgåtts och sedan grattat henne :]

När vi kom dit var det dags för Edward att bli utfodrad. Tur vi hade en massa barnvakter runtomkring oss, för rätt var det var hade han fått i sig maten (en del av den i alla fall). Här är det farmor som matar och kusin F som agerar stol:


I kusin Flippis trygga famn



God mat och trevligt sällskap till trots åkte vi hem hyfsat tidigt och fortsatte. Den korta stund André är hemma vill han hinna med så mycket som möjligt, och det kan man ju förstå. I alla fall jag!


Idag skulle mormor ha fyllt 85 år om hon varit i livet. Kan knappt förstå att det snart är tre år sen hon lämnade oss. Känns inte alls som att det är så länge sen... ♥

Synpunkter:

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0