Helg/mammaledig

2011-06-04 - 00:47:00
Kategori: Fritid & Nöjen
Jag har nu avverkat min första arbetsvecka efter mammaledigheten. Vilken känsla att vara tillbaka, det känns helt rätt. Om än det blir lite slitsamt när Edward sover dåligt om nätterna (vilket han naturligtvis gjort nu när jag måste upp och jobba) så känns det så viktigt att även Edward och André får lite kvalitetstid. Sen att det blir en hel del sparade föräldradagar samt lite extra klirr i kassan gör ju inte saken sämre ;]

Ikväll har vi myst på med Sofia och Robert. Vi har sett "Tucker and Dale vs Evil", som jag hört så himla bra om. Men utan att dra ner filmen helt i skiten kan jag meddela att jag helst skulle ha haft den osedd. Det var den recensionen!

Sofia fotade mig och Edward:




Obesrvera pussmärket på lillarmen som han fått av sin livsledsagare Sofia! En blivande tjejtjusare kanske?

Synpunkter:
Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-19 @ 23:40:37
URL: http://smsalåna.nu

Lämna gärna din synpunkt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0